iPhone5 dammskyddsset
Dammskyddsplug för hörlurs- och laddningsanslutning som passar för iPhone 5 and iTouch5. Detta skyddar din mobil från damm och smuts när du inte lyssnar på musik eller laddar telefonen.

Våra kunders produktbilder
  • Produktfoto av Juulia L.
    Juulia L. (2015-08-20)
  • Produktfoto av Norkkis
    Norkkis (2015-02-19)
  • Produktfoto av Norkkis
    Norkkis (2015-02-19)

Våra kunders produktvideor

5/5 Loistavat käyttää iphonessa jos on pölyisissä olosuhteissa. Itse käytän raksalla ja ei ole enään tarvinnut pölyjä sörkkiä rööreistä auki. Suosittelen kaikille ketkä joutuu työskentelemään pölyisissä olosuhteissa.
Petteri M. - Jyväskylä, Finland - ()
4/5 Pölysuojasetti on ajatuksena tosi hyvä. Osat ovat hyvin istuvia. Setti suojaa hyvin pölyltä ja muulta lialta. Käytettävyydessä ainoa ongelma on pienen koon vuoksi säilyttäminen: puhelimen latauksen aikana häviäminen on enemmän kuin mahdollista. Itse olen tyytyväinen tuotteeseen. Suosittelen jos puhelinta pidetään taskussa tai laukussa jossa pöly ja lika pääsevat helposti puhelimeen.
Juulia L. - Hyvinkää, Finland - ()
3/5 Iphone 5 : sen pölysuoja on aluksi ihan hyvä mutta kuluu käytössä niin ettei pysy enää paikallaan mutta olen ollut tyytyväinen kun ei sen hintakaan päätä huimaa. Jos olette ostamassa tätä tuotetta niin kannattaa ostaa enemmän kuin yksi ihan vaan varalle.
Mika B. - Lahti, Finland - ()
4/5 Hyvä ja halpa suojatulppa i phonelle ei mene roskaa tai muuta pölyä laturi ja kuulokeliitäntään.
Ari-Matti P. - Varkaus, Finland - ()
5/5 Näillä saa hyvin suojattua helposti puhelimen liittimet lialta ja pölyltä.
Ossi H. - Ala-viirre, Finland - ()
3/5 Hyvät pölysuojatulpat
Norkkis - Espoo, Finland - ()

iPhone5 dammskyddsset

★★★★★
★★★★★
11 Produktomdömen

Dammskyddsplug för hörlurs- och laddningsanslutning som passar för iPhone 5 and iTouch5. Detta skyddar din mobil från damm och smuts när du inte lyssnar på musik eller laddar telefonen.

Specifikationer:

• Färger: svart, vit

36 SEK Info om moms
Norm. 63
Välj färg
Antal  Lägg i varukorgen »
- Produkten finns i lager!
- Nästa inkommande leverans om dagar h h i min 00 s
- Skickas från centrallagret. Leveranstid 2-3 veckor.

Liknande produkter