iPhone Handväska
Praktisk handväska för din iPhone eller smarttelefon. Har förutom fack för telefonen även fack för pengar, kreditkort, make-up och nycklar m.m. perfekt för krogen, tillställningen eller festen.

Våra kunders produktbilder
  • Produktfoto av Katri K.
    Katri K. (2015-08-13)

4/5 Ostin vaimolle, kun hän ei löytänyt puhelintaan koskaan laukun pohjalta tarpeeksi nopeasti, suojakotelon musta värin takia. Nyt punaisen värin johdosta ei ole enää samoja ongelmia. Lisäksi mukana kulkee myös tärkeimmät kortit. Käytössä edelleen yli kahden vuoden jälkeen.
Erkki A. - Helsinki, Finland - ()
5/5 Todella kivan näköinen, tuntuinen. Ja suojaa vielä puhelinta.

Hyvä lahja idea!

-Petra K-
Anki K. - Jämsä, Finland - ()
4/5 Vastaa täysin odotuksiani, ja hinta- laatusuhde kohdillaan! On ollut jokapäiväisessä käytössä reilun kuukauden, eikä juuri uudelle häpeä. Mielestäni todella hyvä ostos. Olen muutamalle ystävälleni suositellut.
Laura K. - Nummela, Finland - ()
5/5 Aivan mahtava tuote! Nyt saan puhelimen, kortit sekä hieman käteistä mahtumaan samaan lompakkoon ilman, että lompakko ratkeaa liitoksistaan sen ollessa liian täysi. Lompakon väri ja yksinkertainen ulkonäkö miellyttävät silmää. Materiaali ja muoto sekä koko ovat hyvät käteen. Koon ja ulkonäön perusteella lompakko menee myös iltalaukusta pienissä juhlissa. Sisältä lompakko on tilava. Värivaihtoehtoja voisi olla enemmän, itse toivon hempeää roosaa. Hintaan toivoisin muutaman euron alennusta, vaikka ei lompakko toki kallis ole nytkään. Olen erittäin tyytyväinen.
Katri K. - Kemi, Finland - ()
5/5 Kätevä kun puhelin ja rahat aina mukana . Kiva ja käytännöllinen. Suosittlen.
Riitta S. - Uusikaupunki, Finland - ()
5/5 loistava tuote, vaimo tykästy heti!
Hannu K. - Jurva, Finland - ()

iPhone Handväska

★★★★★
★★★★★
10 Produktomdömen

Praktisk handväska för din iPhone eller smarttelefon. Har förutom fack för telefonen även fack för pengar, kreditkort, make-up och nycklar m.m. perfekt för krogen, tillställningen eller festen.

Specifikationer:

• Vikt: 97g
  • Storlek: 13cm x 9.5cm x 2.5cm

Medföljer:

• 1 x iPhone Handväska

Garanti:

6 månader

Produkten är inte tillgänglig för tillfället
Produkten finns också i vårt finska lager med leveranstid på 3-5 dagar. (Byt lager här)
Produkten är inte tillgänglig för tillfället

Liknande produkter